офіційний сайт

Прес-центр

ВІДБУЛОСЬ ЗАСІДАННЯ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ ДЕПУТАТСЬКОЇ КОМІСІЇ

Члени постійної комісії обласної ради з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, материнства та дитинства розглянули низку кадрових питань.

Так, у зв’язку із завершенням терміну дії контракту з керівницею обласного госпіталю ветеранів війни Тетяною Масіковою, члени комісії рекомендували звільнити Тетяну Масікову з посади директора і до призначення керівника в установленому законом порядку, виконання обов’язків директора госпіталю покласти на Оксану Шкаровецьку.

17 лютого закінчується і термін дії контракту з керівником обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Володимиром Шмалем. Так, депутати взяли до відома інформацію начальниці відділу майна Олени Кузьменко та рекомендували голові обласної ради Григорію Недопаду звільнити Володимира Шмаля з посади директора центру, а т.в.о директора одноголосно рекомендували призначити Юрія Романішина до обрання керівника на конкурсних засадах.

Профільна комісія також розглянула заяву працівниці Ківерцівського фахового медичного коледжу Юлії Федік про призначення її на вакантну посаду директора Ківерцівського фахового медичного коледжу, згідно з абзацом 1 частини 5 статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану». «Механізм, який вбачає заявниця відповідно до згаданого закону, передбачає, що під час дії воєнного стану керівники, посадові особи ОМС, державних органів влади та керівники комунальних підприємств призначаються без проведення відповідного конкурсу. Закон також передбачає, що цей конкурс буде проведений упродовж 6 місяців після завершення дії воєнного стану. Тому, ми пропонуємо погодити призначення Юлії Федік на посаду директора Ківерцівського фахового медколеджу, як таку, яка відповідає усім кваліфікаційним вимогам», – зауважила Олена Кузьменко.

Депутати рекомендували голові обласної ради Григорію Недопаду в установленому порядку звільнити тимчасово виконувача обов’язків директора Ківерцівського фахового медколеджу Тетяну Комшук та призначити Юлію Федік на посаду керівника, згідно з абзацом 1, частини 5, статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».

Члени комісії також взяли до відома інформацію про стан виконання у 2024 році заходів Територіальної програми зайнятості населення. Із цього питання інформували заступник директора департаменту економічного розвитку, зовнішніх зносин та з питань туризму і курортів ОВА Андрій Ткачук та директорка обласного центру зайнятості Алла Куцин. Вона, зокрема, зауважила, що торік послугами ОЦЗ скористалися близько 20 тисяч осіб. «Кожного другого, а це понад 10 тисяч осіб, нам вдалось працевлаштувати. 70% користувачів були охоплені активними програмами зайнятості. Загалом минулоріч профінансовано понад 121 млн грн на реалізацію програм працевлаштування», – зауважила Алла Куцин. Так, за її словами, 1 198 осіб пройшли навчання, 448 отримали ваучер на навчання, 286 осіб започаткували власну справу, 95 отримали компенсації за облаштування робочого місця працевлаштованих осіб з інвалідністю. Окремо вона зосередила увагу на наданні послуг учасникам бойових дій. «У минулому році на обліку їх перебувало майже вдвічі більше ніж у 2023 році, а це 817 осіб, відповідно працевлашувати вдалось майже вдвічі більше. Учасниками експериментального проєкту навчання ветеранів війни минулоріч стало 60 осіб, в черзі ще очікують 89 воїнів. Ми активно працюємо над тим, щоб створити віддалений навчальний пункт від Рівненського ЦПТО. Сподіваємось, що нам вдасться врегулювати це питання до літа, і наші ветерани зможуть навчатися в області», – наголосила вона.

Члени профільної комісії також заслухали звіт директорки обласного центру соціально-психологічної реабілітації дітей Галини Йовик за 2024 рік. Вона зауважила, що від початку війни і дотепер частина вихованців досі перебуває у тимчасовій евакуації в польському місті Лодзь. За словами Галини Йовик, протягом 2024 року у центрі одночасно перебували від 24 до 43 дітей, станом на сьогодні – 31 дитина. Для їх безпечного та комфортного перебування вдалось здійснити ряд заходів з покращення матеріального-технічного стану закладу. «Було оновлено приміщення та кухонне обладнання, замінено сантехніку. Також зробили ремонт ігрового майданчика, роздягальні, куди придбали нові меблі. Дообладнано й тимчасове укриття. Нам у всіх починаннях дуже допомагають спонсори та меценати», – розповіла вона.

Озвучену Галиною Йовик інформацію депутати взяли до відома, а також рекомендували керівниці подбати про якнайшвидше повернення евакуйованих вихованців в Україну.

Відеоверсія засідання постійної комісії з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, материнства та дитинства

ЗВІТИ ДИРЕКТОРІВ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ: ПРАЦЮВАЛА ОСВІТНЯ КОМІСІЯ

Під час засідання постійної комісії з питань освіти, науки, інформаційного простору, культури та мови, національного і духовного розвитку депутати розглянули низку питань, які стосувалися діяльності освітніх закладів області. У роботі комісії взяв участь перший заступник голови обласної ради Юрій Поліщук.

Зокрема, обранці громади заслухали звіт директорки обласного еколого-натуралістичного центру Валентини Остапчук. Вона розповіла, що в закладі навчається понад 1600 дітей. Особлива увага спрямована на професійне самовизначення та допрофесійну підготовку учнівської молоді. Так, на базі центру спільно з науковцями двох волинських університетів працює природнича школа, функціонують секції «Флористика та фітодизайн», «Ландшафтний дизайн», «Юні аграрії та бджолярі», «Акваріумістика та аквадизайн», «Мала лісова академія», «Тваринництво з основами ветеринарії». «Працюємо над відкриттям нових, затребуваних сьогоденням, секцій. У 2023 році створено відділення «Юні медики». Більше 100 наших випускників стали студентами профільних закладів професійної та вищої освіти», – зазначила Валентина Остапчук. У 17 пришкільних садах області минулоріч було відновлено та організовано дослідницьку роботу із садівництва. Діти здобувають практичні навики вирощування та дослідження плодових культур. Також у минулому році у відділі зоології розпочала роботу фотостудія «Colibri». «За минулий рік задля зміцнення матеріально-технічної бази закладу ми залучили благодійних коштів у натуральних та грошових показниках на суму 500 тис грн», – підкреслила директорка закладу.

Юрій Поліщук високо оцінив роботу очільниці та колективу еколого-натуралістичного центру і подякував за активне залучення молоді до позашкільної роботи. «Впевнений, що діти, які долучаються до роботи центру, будуть й надалі плідно працювати, навчатись, досліджувати навколишній світ та примножувати здобутки свої особисті й закладу», – підкреслив Юрій Поліщук. Депутати ухвалили звіт та, у зв’язку із закінченням терміну контракту, рекомендували призначити Валентину Остапчук тимчасово виконуючою обов’язки директора закладу до обрання керівника на конкурсних засадах.

Також депутати заслухали звіт ректора Луцького педагогічного коледжу Петра Бойчука. Він зазначив, що разом із активною освітньою діяльністю колектив спільно зі студентами провадить активну волонтерську діяльність і допомагає ЗСУ – у 2024 році придбали пікап «Нісан», оснастили його усім необхідним, а також закупили для військових технічне обладнання більш як пів мільйона гривень. «Контингент здобувачів освіти становить майже півтори тисячі студентів. Сформовано 57 академічних груп денної форми навчання та 11 академічних груп заочної форми навчання», – зазначив Петро Бойчук.

У цьому році в коледжі запрацює осередок для вивчення предмету «Захист України» – вже закуплено усе матерільно-технічне забезпечення для укомплектування навчальних кабінетів. Крім того планується відкриття «Центру освіти і піклування про дітей раннього і дошкільного віку», який працюватиме за інноваційною програмою розвитку лідерських якостей у дітей «Mr. Leader», днями відкриється і навчально-наукова лабораторія «Українське слово». «Підсумком та результатом освітньої, методичної, дослідницької роботи викладачів і студентів впродовж останніх років стало відкриття науково-методичної лабораторії «Інновації в дошкільній освіті». Продуктивне освітнє середовище лабораторії представлено облаштуванням міні моделі розвивального простору – LEGO- та STREAM-технології, новаторські підходи до роботи з книжкою, технології соціально-емоційного благополуччя дітей та інші допомажуть майбутнім вихователям працювати в умовах, наближених до реального освітнього процесу», – розповів директор закладу. Члени комісії звіт взяли до відома.

Під час засідання комісії депутати заслухали і стратегію розвитку Княгининівського ліцею на 2025-2030 роки. Очільниця закладу Ольга Омелько зазначила, що головними завданнями бачить розширення профілів навчання, а саме: мовно-літературний кластер (іноземні мови, прикладна лінгвістика, журналістика) та STEM-кластер (технології та інформатика). Крім того, планують впроваджувати курси за вибором, які підсилюватимуть профільність навчання та посилять профорієнтацію серед старшокласників. Що ж до розвитку інфрастуктури і безпеки закладу, то директорка ліцею наголошує: в пріоритеті – забезпечення фізичної, психологічної та емоційної безпеки всіх учасників освітнього процесу, створення комфортних навчальних умов, формування відкритого і підтримуючого середовища. «Це реконструкція спортивного майданчика з облаштуванням футбольного поля, мінімайданчиків для занять волейболом, баскетболом, облаштування бігових доріжок, глядацьких трибун, зон для групових занять та відпочинку; ремонт кабінетів з осучасненням освітнього середовища, засобів навчання, меблів; забезпечення інклюзивних та безпечних умов доступу до освітнього простору. Також це оновлення, ремонт приміщень і споруд, серед яких утеплення пансіону, спортивного залу, їдальні, проведення капітальних ремонтів приміщень, ремонт системи теплопостачання в навчальному корпусі та інше», – розповіла Ольга Омелько. За результатами обговорення депутати схвалили стратегію розвитку ліцею.

Відеоверсія засідання постійної комісії з питань освіти, науки, інформаційного простору, культури та мови, національного і духовного розвитку

ПРЕДСТАВИЛИ ОЧІЛЬНИЦЮ НОВОСТВОРЕНОГО УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ

Під час традиційної оперативної наради при начальнику ОВА Іванові Рудницькому йшлося також про вшанування полеглих Героїв у публічних місцях під час загальнонаціональної хвилини мовчання та спроможність медичних закладів громад. Участь у засіданні взяв голова Волиньради Григорій Недопад.

Отож новостворений підрозділ, який провадитиме в області ветеранську політику, очолила Віта Прокопчук. Вона тривалий час працювала в департаменті соцзахисту і є дружиною загиблого військовослужбовця. Сьогодні вона презентувала основні функції та завдання управління. За словами Віти Прокопчук, пріоритет – це комплекс послуг і заходів задля безболісного і максимального комфортного повернення ветеранів до цивільного життя: соціальні гарантії, працевлаштування і освіта, фізична і психологічна реабілітація, дозвілля та участь у суспільному житті. Не менш важлива складова роботи – піклування про родини полеглих захисників. «Зараз ми ведемо активну комунікацію з громадами, аби допомогти їм налагодити усі ці процеси. Маємо графік консультативних виїздів, під час яких плануємо з’ясувати потреби ОТГ і сприяти у вирішенні проблем», – зазначила новопризначена посадовиця. Вона також зауважила, що 28 фахівців із супроводу ветеранів, які вже працюють у 23 громадах, з початку року опрацювали майже 900 звернень від ветеранів та членів їхніх родин.

Піднімалося і питання вшанування в області полеглих Героїв у публічних місцях під час загальнонаціональної хвилини мовчання. За словами начальника ОВА Івана Рудницького, таку ініціативу озвучують у 80% громад. Тож, за його дорученням, буде вивчена технічна можливість централізованого оголошення хвилини вшанування пам’яті через автоматизовані системи оповіщення, які вже функціонують в усіх громадах, а також встановлення аудіо-трансляційної апаратури в публічних місцях, зокрема біля громадських будівель, на центральних площах та Алеях Слави населених пунктів.

Також було проаналізовано і питання спроможності лікарень в громадах. Про доступність і якість медичних послуг у лікувальних установах, які не увійшли до спроможної мережі комунальних закладів охорони здоров’я області, а це 16 лікарень громад, які раніше були у статусі районних, доповів начальник управління охорони здоров’я ОВА Юрій Легкодух. За його словами, жодна з цих установ не викликає занепокоєння щодо можливостей надавати повний спектр медичних послуг, притаманних їх базовому рівню. «У порівнянні з 2023 роком 90% лікарень громад суттєво наростили своє фінансування як за рахунок коштів НСЗУ, так і з місцевих бюджетів», – запевнив він. Головний медичний управлінець області закликав голів громад проаналізувати ефективність функціонування ФАПів, які також утримуються коштом громад, і переглянути доцільність їх існування на користь облаштування пунктів тимчасового базування фахівців амбулаторій і лікарень.

Йшлося і про вирішення такої актуальної для медустанов громад проблеми як кадрове забезпечення. За словами Юрія Легкодуха, цьогоріч відбулися зміни в організації інтернатури, запроваджено електронний розподіл, тому він рекомендує ОТГ вносити вакантні посади лікарів на портал вакансій МОЗ з позначкою «готові взяти інтерна». Також додатковою мотивацією є місцеві стимули у вигляді забезпечення молодих фахівців житлом та іншими видами соціальної підтримки. Юрій Легкодух пропонує громадам і допомогу у підготовці лікарів за декількома суміжними спеціальностями, до прикладу, лікар-лікар-терапевт, лікар фізичної та реабілітаційної медицини, лікар з функціональної діагностики тощо. Начальник ОВА Іван Рудницький рекомендує і налагодження контактів з керівниками медичних вишів, що теж сприятиме вирішенню проблеми нестачі лікарських кадрів.

СВЯТО ЗДІЙСНЕННЯ МРІЙ У ЛУЦЬКОМУ ГЕРІАТРИЧНОМУ ПАНСІОНАТІ

Втілити заповітні бажання підопічних зголосилися благодійники і меценати, бізнес і громадськість, а також представники влади. Частиною цієї магії стали також заступник голови Волиньради Григорій Пустовіт та депутат обласної ради, голова громадської ради Луцького геріатричного пансіонату Юрій Ройко.

Благодійне дійство відбулось за ініціативи директорки пансіонату Алли Гнатюк та керівниці благодійного фонду «Рожева душа» Анастасії Рудик. «Усі наші мешканці заповнили анкети, де описали свої мрії. Аби їх здійснити ми залучили меценатів, волонтерів, представників бізнесу, влади, долучилися й небайдужі і добрі люди. Одночасно ми вирішили допомогти у здійсненні спільної мрії усіх українців про перемогу. Тому вироби наших мешканців та смаколики, виготовлені нашими працівниками, ми представили на благодійному ярмарку. Усі виручені кошти будуть спрямовані для потреб 100 ОМБР, зокрема на придбання квадрокоптера Mavic 3T», – розповіла директорка пансіонату Алла Гнатюк.

Тож, спільними зусиллями вдалося здійснити майже сотню бажань мешканців Луцького геріатричного пансіонату. І хоч для більшості з нас – це звичні повсякденні речі, для підопічних – омріяна розкіш. Це зокрема: ноутбук, смартфон, бездротові навушники, радіо, годинник, поповнення мобільного, спортивний костюм, кросівки, черевики, святкове плаття, парфуми, солодощі, фрукти та багато іншого.

«Коли я опублікувала анкети мешканців пансіонату в соцмережах, одними із перших відгукнулися воїни з передової, вони не лише підтримали цю ідею, а й виявили бажання долучитись до здійснення мрій. Відтак, усі мрії «розібрали» за кілька днів. Багато мешканців пансіонату написали єдину для усіх нас мрію про мир і перемогу, і ось, щоб наблизити її здійснення, вони підготували благодійний концерт і ярмарок», – розповіла керівниця благодійного фонду «Рожева душа» Анастасія Рудик.

Від імені депутатського корпусу і голови Волиньради Григорія Недопада його заступник Григорій Пустовіт переказав вдячність ініціаторам та учасникам благодійного свята. «Мріяти властиво кожній людині від малого до старого. А коли мрії збуваються – це уже диво. Сьогодні у всіх нас є одна велика мрія – це переможний мир. І я переконаний, що вона неодмінно здійсниться. Ми молимося Господу, щоб це відбулось якомога швидше. Я хочу також подякувати благодійниці та волонтерці Анастасії Рудик і керівниці геріатричного пансіонату Аллі Гнатюк та колективу, які створили сьогодні диво. Дякую також усім, хто безпосередньо долучився до здійснення бажань. Нехай збуваються усі мрії!», – підкреслив Григорій Пустовіт.

РЕКОНСТРУКЦІЯ БУДИНКУ ДИТИНИ: ПЕРЕТНУЛИ ЕКВАТОР

Голова обласної ради Григорій Недопад оцінив проміжні результати ремонтно-відновлювальних робіт.

Потреба в оновленні з урахуванням усіх вимог безбар’єрності виникла після того, як обласний сиротинець, через значне зменшення кількості дітей, було реорганізовано в «Центр медичної реабілітації та паліативної допомоги дітям». Профінансувати реконструкцію загальною вартістю 30 млн грн зголосилась організація ЮНІСЕФ. «Роботи тут розпочалися 1 листопада, але через складні погодні умови довелося дещо пролонгувати термін їхнього завершення. Нова дата, а це 15 квітня, погоджена і з фундаторами, і з підрядниками. Нам, як засновнику цього комунального закладу, важливо упевнитися, що реконструкція буде виконана якісно і завершена вчасно», – обґрунтував свою інспекційну місію Григорій Недопад.

На сьогодні понад 70% внутрішніх робіт уже виконано: розширено дверні отвори, прибрано пороги, облаштовано санітарні і душові кімнати для потреб маломобільних відвідувачів, завершено підготовку до монтажу ліфта, замінено вікна і двері. Ззовні розпочали реконструкцію вхідної зони, аби вона була доступною та комфортною для дітей з інвалідністю, триває і заміна зношеної покрівлі, – розповів керівник закладу Віктор Максимюк.

Очільник Волиньради зауважує: не менш важливе завдання – наповнити цей інклюзивний і сучасний простір якісними послугами та пацієнтами.

І така робота триває паралельно з реконструкцією – запевняє заступниця директора з медичної частини Тетяна Віговська. «Ми дуже активно комунікуємо з громадами, пропонуючи послуги з медичної і соціальної реабілітації дітей віком до 18 років, їх денного перебування в центрі, аби батьки змогли перепочити від цілодобового догляду, а ще проєкт з раннього втручання – це навчання і підтримка багатьма фахівцями батьків дітей з інвалідністю новітнім методам і практикам догляду, розвитку і виховання таких малюків вдома. З боку ОТГ є велика зацікавленість», – запевнила Тетяна Віговська. Вона також додала, що для роботи реабілітаційного центру уже закуплено меблі та потрібне обладнання, а персонал пройшов спеціальне навчання. Тож, окрім надання суто реабілітаційних і соціальних послуг, центр працюватиме і як методична установа обласного рівня.

ДЕПУТАТСЬКА КОМІСІЯ РОЗГЛЯНУЛА КАДРОВЕ ПИТАННЯ

Участь у засіданні постійної комісії з питань сім’ї, молоді, спорту та туризму також взяли перший заступник голови облради Юрій Поліщук, начальники відділів виконавчого апарату ради та профільних управлінь облвійськадміністрації.

Йшлося про керівника Волинської обласної школи вищої спортивної майстерності. Як зазначила очільниця відділу з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату обласної ради Олена Кузьменко, 17 лютого закінчується термін дії контракту з директором цього обласного комунального закладу Андрієм Авраменком, тож після його звільнення профільній комісії належить надати рекомендації щодо кандидатури тимчасово виконувача обов’язки до призначення керівника ШВСМ за результатами конкурсного відбору.

Відповідно до нормативних документів Андрій Авраменко представив звіт про діяльність на посаді керівника ШВСМ за 2024 рік. Він зазначив, що в спортивній установі функціонує 7 відділень – бокс, боротьба вільна, важка атлетика, велоспорт, веслування на байдарках і каное, дзюдо, легка атлетика, в яких: 64 учні основного складу (з них – 5 Заслужених майстрів спорту України, 10 – міжнародного класу, 33 майстрів спорту та 16 – кандидатів у майстри спорту) та 32 змінного ( МСУМК – 2, МСУ – 8, КМСУ – 22). Функціонують 20 навчальних груп (17 вищої спортивної майстерності та 3 спортивного удосконалення). Працює 26 тренерів, із них 9 штатних, Заслужених працівників фізичної культури і спорту України – 11, Заслужених тренерів України – 14, вищу тренерську категорію мають 23 тренери, першу – 3. Членами основного складу, кандидатами та спортсменами резервного складу до національної збірної команди України у 2024 році були 48 спортсменів. Учасники ХХХІІІ літніх Олімпійських Ігор були 7-ро вихованців ШВСМ. За минулий рік Чемпіонами України стали 11 спортсменів, які вибороли 21 золоту нагороду, також здобуто 14 срібних та 14 бронзових медалей. За рейтингом у спорті вищих досягнень, підсумками виступу на змаганнях всеукраїнського та міжнародного рівня спортсменами ВОШВСМ у підсумку 2024 року посіла 17 місце серед 33-ти шкіл вищої спортивної майстерності України. Андрій Авраменко також зазначив, що упродовж року установа працювала над зміцненням матеріально-технічної бази. Активно залучалися субвенції з громад, проводились ремонтні роботи, був придбаний новий спортивний інвентар.

Голова депутатської комісії Віктор Галан-Влащук зауважив, що визначальними показниками ефективності діяльності ШВСМ є кількість спортсменів-олімпійців та національний рейтинг серед шкіл вищої спортивної майстерності. Він високо оцінив роботу керівника і запропонував призначити Андрія Авраменка тимчасово виконувачем обов’язки директора Волинської ОШВСМ. Його підтримав і перший заступник голови облради Юрій Поліщук, зазначивши, що за час існування цієї комунальної установи Андрій Авраменко був найрезультативнішим її очільником.

У підсумку члени профільної депутатської комісії пропозицію підтримали одноголосно.

У МЕДОБ’ЄДНАННІ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА ПІДСУМУВАЛИ 2024 РІК

Розширене засідання медичної ради обласного комунального закладу було присвячене аналізу діяльності та завданням на 2025 рік, які презентувала гендиректорка медоб’єднання, депутатка обласної ради Ірина Горавська. Оцінити звіт мали нагоду заступник голови Волиньради Григорій Пустовіт, начальник управління охорони здоров’я ОВА Юрій Легкодух та колектив.

Ірина Горавська наголосила, що незмінною стратегією розвитку закладу є кваліфікований персонал, професійне обладнання, новітні стандарти лікування, безпечні та комфортні умови перебування для пацієнтів та працівників. «Наша професійна команда минулого року поповнилась лікарями, їх 265 та 417 осіб середнього медичного персоналу, а також 299 немедичних працівників, на вимогу часу ми додатково працевлаштували практичних психологів, психотерапевтів та соціальних працівників. Разом із тим зауважу, що зменшується кількість середнього медичного персоналу, якого нам критично не вистачає. Тому я звертаю увагу влади, про необхідність приймати рішення щодо обов’язкового відпрацювання випускниками медичних коледжів трирічного терміну у закладах охорони здоровʼя, інакше через кілька років в державі буде дуже серйозна проблема нестачі кадрів», – сказала вона. І додала, що заклад має потребу і в інших фахівцях: лаборанти, генетики, анестезіологи, дитячі хірурги та психіатри, ортопед-травматологи та реабілітологи.

«Попри глибоку демографічну кризу в нас у порівнянні із попередніми роками збільшилась кількість пологів, а це 3 тисячі 201. Нам вдалось минулоріч стаціонарно пролікувати майже 22 тисячі пацієнтів, і цей показник теж зріс. Кількість проведених операцій сягає 10,5 тисяч, амбулаторно проліковано понад 117 тисяч пацієнтів. Це свідчить про те, що до нас ідуть і нам довіряють», – підкреслила гендиректора.

Загалом, за її словами, у 2024 році з Національною службою здоров’я було підписано 18 пакетів надання медичних послуг на понад 360 млн грн. Благодійна допомога сягнула 28,4 млн грн, централізовані закупівлі з державного бюджету – 27,7 млн грн, з обласного бюджету надійшло 24,8 млн грн та 21,9 млн грн – з бюджету Луцької міської громади.

Як зауважила Ірина Горавська, минулоріч вдалося зміцнити матеріально-технічний стан структурних підрозділів медоб’єднання. На завершальній стадії капремонт відділення дитячої онкогематології, завершено роботи з облаштування комбінованої котельні, проведено поточний ремонт ЛОР-відділення, здійснено благоустрій прилеглої території. Крім того, за словами гендиректорки, за рахунок коштів з різних джерел вдалось закупити високоточне медичне обладнання.

У планах на 2025 рік – професійний розвиток персоналу, оптимізація маршруту пацієнта, підвищення рівня доступності медичних послуг, покращення інфраструктури для маломобільних груп населення та зручне розташування діагностичних служб, розширення переліку послуг і створення нових сервісів: естетична гінекологія, косметологія, дерматологія, ментальне здоров’я та комплексні медичні огляди. На часі і капітальний ремонт відділення невідкладної медичної допомоги. «Сподіваємось також, що нам вдасться зробити реконструкцію існуючих будівель з добудовою галереї та встановленням підйомника, а також здійснити термомодернізацію фасаду та покрівлі спального корпусу і навчального приміщення у центрі комплексної реабілітації «Фенікс». Крім того, ми плануємо провести поточний ремонт відділення дитячої ортопедтравматології. У перспективі також створення лабораторного центру та центру репроцесингу. Триває впровадження й нашого нового проєкту «Школа супергероїв». У другій половині року ми плануємо відкрити навчальний простір для дітей, які перебувають на тривалому лікуванні», – розповіла Ірина Горавська.

Вона також зосередила увагу присутніх на співпраці із міжнародними організаціями. Так, в рамках співпраці з ЮНІСЕФ обладнано приміщення для співробітників та облаштовано укриття, а також кімнати ментального здоров’я загальною вартістю 700 тис.грн. «Ми підписали грантову угоду по транскордонному співробітництву «Польща- Україна», і це нам дасть можливість розвивати реабілітаційні послуги та онкопрофогляди. Нами укладено медичне партнерство із педіатричною клінікою Любляни (Словенія) на стажування наших працівників», – зазначила Ірина Горавська.

Заступник голови обласної ради Григорій Пустовіт високо оцінив здобутки та перспективи розвитку медоб’єднання, а також подякував медикам за самовіддану працю від імені голови Григорія Недопада та усього депутатського корпусу. «Щиро дякую вам за кожен день, годину і хвилину вашої роботи, за ваш медичний і людський подвиг. Сьогодні ви робите те, що дає нашому суспільству впевненість у тому, що Україна має майбутнє. Ви бездоганно і якісно виконуєте свою роботу. Без сумніву, кожен із вас вкладає усю свою душу, професіоналізм та вміння задля порятунку та збереження життя наших дітей. Ви стукаєте у всі можливі двері, віднаходите додаткові джерела фінансування, співпрацюєте із міжнародними організаціями задля розвитку закладу та удосконалення надання медичних послуг, це заслуговує на велику повагу. Тож, не зупиняйтесь на досягнутому, а ми зі свого боку обіцяємо всіляке сприяння», – резюмував Григорій Пустовіт.

    Зробити звернення

    Поля відмічені зірочкою обов'язкові.

    П.І.Б. :*

    Адреса :*

    Телефон :

    Звернення :*

    Прошу надати мені відповідь у визначений законом строк у такій формі.

    Електронною поштоюПоштою

    Поштою :*

    Електронною поштою :*