Про врегулювання конфлікту інтересів
Відповідно до частини 7 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 28, 33 Закону України «Про запобігання корупції», Методичних рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції від 12 січня 2024 року № 2 «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції», пункту 8 рішення Волинської обласної ради від 11 червня 2004 року № 11/20 «Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області», розглянувши повідомлення т. в. о. начальника комунальної установи «Управління будинком Волинської обласної ради» Ігоря Баранчука від 23 вересня 2024 року № 216 про наявність у нього потенційного конфлікту інтересів:
1. З метою врегулювання потенційного конфлікту інтересів застосувати зовнішній контроль за прийняттям т. в. о. начальника комунальної установи «Управління будинком Волинської обласної ради» Ігорем Баранчуком рішень розпорядчого характеру щодо його преміювання за вересень 2024 року.
2. Визначити відділ з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату Волинської обласної ради (Олена Кузьменко) уповноваженим на проведення зовнішнього контролю.
3. Здійснювати зовнішній контроль у формі перевірки уповноваженим на проведення зовнішнього контролю стану та результатів виконання особою, зазначеною в пункті першому цього розпорядження, завдань, вчинення нею дій, змісту рішень та проєктів рішень, що приймаються або розробляються, з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів.
4. Т. в. о. начальника комунальної установи «Управління будинком Волинської обласної ради» Ігорю Баранчуку приймати рішення розпорядчого характеру з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів, після погодження проєктів відповідних документів та визначення розміру премії листом Волинської обласної ради, підготовленим відділом з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату Волинської обласної ради.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на постійну комісію обласної ради з питань депутатської діяльності, місцевого самоврядування, захисту прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією (Анатолій Вітів).