Про врегулювання конфлікту інтересів
Відповідно до частини 7 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 28, 33 Закону України «Про запобігання корупції», Методичних рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції від 21 жовтня 2022 року № 13 «Щодо застосування окремих положень Закону України “Про запобігання корупції” стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції», пункту 8 рішення Волинської обласної ради від 11 червня 2004 року № 11/20 «Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області», розглянувши повідомлення завідувача притулку для дітей служби у справах дітей Волинської обласної державної адміністрації Леоніда Хведчака від 20 грудня 2023 року № 217 про наявність у нього потенційного конфлікту інтересів:
- З метою врегулювання потенційного конфлікту інтересів застосувати зовнішній контроль за прийняттям завідувачем притулку для дітей служби у справах дітей Волинської обласної державної адміністрації Леонідом Хведчаком рішень розпорядчого характеру щодо його преміювання.
- Визначити відділ з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату Волинської обласної ради (Інна Сабін) уповноваженим на проведення зовнішнього контролю.
- Здійснювати зовнішній контроль у формі перевірки уповноваженим на проведення зовнішнього контролю стану та результатів виконання особою, зазначеною в пункті першому цього розпорядження, завдань, вчинення нею дій, змісту рішень та проєктів рішень, що приймаються або розробляються, з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів.
- Завідувачу притулку для дітей служби у справах дітей Волинської обласної державної адміністрації Леоніду Хведчаку приймати рішення розпорядчого характеру з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів, після погодження проєктів відповідних документів та визначення розміру премії листом Волинської обласної ради, підготовленим відділом з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату Волинської обласної ради.
- Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на постійну комісію обласної ради з питань депутатської діяльності, місцевого самоврядування, захисту прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією (Анатолій Вітів).