офіційний сайт

Про врегулювання конфлікту інтересів

ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА РАДА

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

Від 9 січня 2025 року № 5
Луцьк

Про врегулювання конфлікту інтересів

 

Відповідно до частини 7 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 28, 33 Закону України «Про запобігання корупції», Методичних рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції від 12 січня 2024 року № 2 «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції»,  пункту 8 рішення Волинської обласної ради від 11 червня 2004 року № 11/20 «Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області», розглянувши повідомлення директора Руденського  психоневрологічного інтернату Олени Місюк від 07 січня 2025 року № 1 про наявність у неї потенційного конфлікту інтересів:

  1. З метою врегулювання потенційного конфлікту інтересів застосувати зовнішній контроль за прийняттям директором Руденського психоневрологічного інтернату Оленою Місюк рішень розпорядчого характеру стосовно близької їй особи – внучки Наталії Оксюшук, яка працює в Руденському  психоневрологічному інтернаті на посаді соціального працівника.
  2. Визначити відділ з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату Волинської обласної ради (Олена Кузьменко) уповноваженим на проведення зовнішнього контролю.
  3. Здійснювати зовнішній контроль у формі перевірки уповноваженим на проведення зовнішнього контролю стану та результатів виконання особою, зазначеною в пункті першому цього розпорядження, завдань, вчинення дій, змісту рішень та проєктів рішень, що приймаються або розробляються, з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів.
  4. Директору Руденського психоневрологічного інтернату Олені Місюк приймати рішення розпорядчого характеру стосовно близької їй особи – внучки Наталії Оксюшук після погодження проєктів відповідних документів листом Волинської обласної ради, підготовленим відділом з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату Волинської обласної ради.
  5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на постійну комісію обласної ради з питань депутатської діяльності, місцевого самоврядування, захисту прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією (Анатолій Вітів).