Участь у четвертому діалозі високого рівня з обговорення перспектив управлінської реформи та вдосконалення законодавчої бази у сфері багаторівневого врядування та виборів у світлі європейських стандартів і статусу України як країни-кандидатки на вступ до ЄС від Української асоціації районних та обласних рад взяли голова Волиньради, віцепрезидент УАРОР з питань регіональної політики Григорій Недопад та очільниця асоціації Тетяна Єгорова-Луценко, а також народний депутат, голова підкомітету з питань регіональної політики та місцевих бюджетів Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Вячеслав Рубльов у складі парламентського представництва.
Дводенна дискусія зацікавлених сторін відбувалася за зачиненими дверима при сприянні і модерації представників Ради Європи через секретаріати Конгресу місцевих і регіональних влад, Парламентської асамблеї та Венеційської комісії в рамках проєктів «Посилення багаторівневого врядування та місцевої демократії для підтримки відновлення України» та «Підтримка демократичних післявоєнних виборів в Україні – Фаза ІІ», що впроваджуються в межах Плану дій Ради Європи для України «Стійкість, відновлення та відбудова» на 2023 – 2026 роки.
Зокрема, учасники аналізували пропозиції Міністерства розвитку громад та територій України щодо оновлення Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в умовах воєнних викликів та процесу інтеграції в ЄС, а також вчергове спробували дійти згоди щодо
розмежування повноважень держави і органів місцевого самоврядування та підготовки відповідних змін до законодавства.
Йшлося також про відновлення ОМС на деокупованих та прифронтових територіях і перехід від військової до цивільної адміністрації. Одним із важливих питань є також нормативно-правове вирішення продовження повноважень депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів в умовах дії воєнного стану.
І третім блоком розглядалися конституційно-правові засади проведення виборів після завершення воєнного стану, а також відповідність та адаптивність виборчого законодавства України до повоєнних реалій, можливі правові механізми та практичні рішення для забезпечення цілісності, інклюзивності і безпеки виборчого процесу.