офіційний сайт

ПРОАНАЛІЗОВАНО ПОТРЕБУ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ ОБЛАСТІ В КОШТАХ НА АВАРІЙНІ ТА ЕНЕРГООЩАДНІ РОБОТИ

Це та інші питання були предметом розгляду під час традиційної щопонеділкової оперативної наради під головуванням начальника ОВА. Участь також взяли очільник Волиньради Григорій Недопад, керівники правоохоронних та інших територіальних органів, військових формувань, районних рад та адміністрацій, голови громад, начальники структурних підрозділів облвійськадміністрації.

Про потреби освітніх установ у здійсненні аварійних та першочергових робіт з поліпшення енергоефективності будівель, а також їх забезпеченість альтернативними джерелами електроживлення доповіла начальниця управління освіти і науки Наталія Матвіюк. За її словами, цьогоріч на невідкладні відновлювальні роботи в загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних, професійно-технічних закладах, а також вищої та передвищої фахової освіти було використано понад 200 млн грн, половину з яких спрямували власне на енергоощадну модернізацію. Однак потреби на утеплення фасадів, відновлення аварійних дахів, капітальний ремонт тепломереж, заміну котлів, гідроізоляцію фундаментів тощо значно більші. «За інформацією, поданою громадами та обласними комунальними закладами, – це близько 2 млрд грн, з яких 30 млн грн потрібно лише на виготовлення проєктно-кошторисної документації. Окрім того у минулі роки розпочато 27 проєктів, в які вкладено 100 млн грн, але які і досі не завершено», – зауважила посадовиця. Що ж до наявності альтернативних джерел живлення, то у майже 600-та закладах освіти налічується 750 генераторів. Цього, стверджує Наталія Матвіюк, достатньо для мінімального забезпечення роботи котелень, харчоблоків та освітлення. Додаткова потреба у коштах на цю мету – щонайменше 200 млн грн. Коментуючи викладену інформацію, начальник ОВА Іван Рудницький доручив виокремити із загального переліку першочергові за критичністю ситуації об’єкти.

Про законодавчі зміни щодо процедур визнання підприємств критичними та бронювання працівників поінформувала директорка департаменту економічного розвитку, зовнішніх зносин та з питань туризму і курортів Вероніка Бальбуза. Вона, зокрема, повідомила, що статус критичності, отриманий підприємством до 1 грудня вважатиметься чинним до 28 лютого наступного року, одночасно триватиме перегляд обґрунтованості надання такого статусу. За результатами повторної перевірки його уже підтверджено 4-м приватним компаніям та 2-м комунальним установам. Вона нагадала претендентам про основні умови – це відсутність заборгованості з податків і зборів, а також не менше 20 тисяч гривень середньої зарплатні по підприємству за останній квартал на момент подачі заявки. «Проте, щойно буде здійснено бронювання працівників, їхня номінальна оплата праці не повинна бути нижчою за 20 тисяч гривень», – наголосила посадовиця. Також керівників енергоємних підприємств поінформували про можливість імпорту електроенергії для забезпечення безперебійного живлення виробничого процесу.

Правоохоронці ж закликають громадян, котрі мають трофейну вогнепальну зброю та боєприпаси, задекларувати їх відповідно до вимог оновленого законодавства. Для цього у кожному з 4-ох районів області будуть працювати спеціальні групи. «Ця норма діятиме до завершення воєнного стану. Якщо ж після його закінчення будуть бажаючі набути задекларовану трофейну зброю у власність, доведеться пройти відповідну процедуру реєстрації», – пояснив очільник ГУ Нацполіції в області Олег Сліпчук.

    Зробити звернення

    Поля відмічені зірочкою обов'язкові.

    П.І.Б. :*

    Адреса :*

    Телефон :

    Звернення :*

    Прошу надати мені відповідь у визначений законом строк у такій формі.

    Електронною поштоюПоштою

    Поштою :*

    Електронною поштою :*