Про врегулювання конфлікту інтересів
Відповідно до частини 7 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 28, 33 Закону України «Про запобігання корупції», Методичних рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції від 21 жовтня 2022 року № 13 «Щодо застосування окремих положень Закону України “Про запобігання корупції” стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції», пункту 8 рішення Волинської обласної ради від 11 червня 2004 року № 11/20 «Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області», розглянувши повідомлення т. в. о. директора Княгининівського ліцею Волинської обласної ради Ольги Омелько від 11 січня 2024 року № 12/01-19 про наявність у неї потенційного конфлікту інтересів:
- З метою врегулювання потенційного конфлікту інтересів застосувати зовнішній контроль за прийняттям т. в. о. директора Княгининівського ліцею Волинської обласної ради Ольгою Омелько рішень розпорядчого характеру щодо її преміювання та встановлення їй надбавки за складність, напруженість в роботі.
- Визначити відділ з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату Волинської обласної ради (Інна Сабін) уповноваженим на проведення зовнішнього контролю.
- Здійснювати зовнішній контроль у формі перевірки уповноваженим на проведення зовнішнього контролю стану та результатів виконання особою, зазначеною в пункті першому цього розпорядження, завдань, вчинення нею дій, змісту рішень та проєктів рішень, що приймаються або розробляються, з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів.
- Т. в. о. директора Княгининівського ліцею Волинської обласної ради Ользі Омелько приймати рішення розпорядчого характеру з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів, після погодження проєктів відповідних документів та визначення розміру премії та надбавки за складність, напруженість в роботі листом Волинської обласної ради, підготовленим відділом з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату Волинської обласної ради.
- Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на постійну комісію обласної ради з питань депутатської діяльності, місцевого самоврядування, захисту прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією (Анатолій Вітів).