Під такою назвою у Волинському національному університеті відбувся освітянський форум. Участь у ньому взяли перший заступник голови обласної ради Юрій Поліщук, народна депутатка України Ірина Констанкевич, заступниця голови Луцької міської ради Ірина Чебелюк, ректорка Луцького національного технічного університету Ірина Вахович, науковці та представники галузі освіти.
Звертаючись до учасників форуму Юрій Поліщук наголосив: освітня галузь не менш важлива ніж військова, адже ворог намагається не лише захопити територію України, але й знищити її культуру, науку та освіту. «З початком повномасштабного вторгнення освітяни не тільки продовжують навчати, а й тісно працюють з внутрішньо-переміщеними особами, так, як це робив Луцький педагогічний коледж, виготовляють бронежилети, як у Луцькому національному технічному університеті, допомагають війську, як Волинський національний університет. Вони волонтерять, проводять дистанційно уроки і лекції та впевнено долають усі випробування. Саме тому сфера освіти на Волині на такому високому рівні», – підкреслив Юрій Поліщук. Він наголосив, що у нинішній ситуації освітяни повинні переосмислити систему національно-патріотичного виховання, зробити усе, аби галузь освіти стала україноцентричною, а ще ввести в програму навчань психологічний супровід здобувачів освіти.
Ректор ВНУ Анатолій Цьось зазначив, що в закладі сформовані наукові школи та потужний колектив, який здатний розв’язувати будь-які завдання освіти й науки. «Через місяць наш університет буде святкувати 30-річчя отримання високого, почесного статусу класичного ЗВО. Ми працюємо над поліпшенням матеріально-технічної бази, вдосконаленням програм академічної мобільності, програми подвійного диплома, дуальної форми здобуття освіти. Те, що ми рухаємося в правильному напрямі, засвідчують і рейтинги», – запевняє ректор.
В рамках форуму працювали чотири дискусійних панелі: «Учні та студенти за кордоном: механізми збереження національної освіти», «Національно-патріотичне виховання: освітній, виховний, безпековий та оборонний чинники», «Психологічний та соціальний супровід учасників освітнього процесу та їх батьків в умовах війни», «Інтеграція освіти і науки: зарубіжний досвід та українські реалії», до роботи у яких приєдналися також військові волонтери та представники шкіл області.