Під час позачергової сесії обласної ради обранці громади затвердили критерії, порядок утворення, організації діяльності та ліквідації наглядових рад для комунальних підприємств.
Як йдеться в документі, кількісний склад наглядової ради становить 9 осіб і обов’язково має включаюти депутатів обласної ради, представників профільного управління ОВА, можуть входити і представники громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у відповідній сфері, організацій, що здійснюють професійне самоврядування у цій галузі, благодійних організацій.
До компетенції наглядової ради комунального підприємства належить:
– затвердження річного, стратегічного та інвестиційного планів (програм) підприємства, звітів про їх виконання;
– погодження організаційної структури підприємства, пропозицій змін до статуту та положень, якими регулюються питання, пов’язані з діяльністю підприємства;
– здійснення контролю за поточною діяльністю керівника комунального підприємства, інформування обласної ради про заходи та результати контролю;
– прийняття рішення про проведення аудиту діяльності підприємства; утворення підрозділу внутрішнього аудиту, затвердження порядку проведення внутрішнього аудиту та надання звітів за його результатами та внесення пропозицій щодо призначення і звільнення його керівника;
– здійснення контрольної функції щодо запобігання та виявлення конфліктів інтересів в комунальному підприємстві, здійснення контролю за своєчасним, достовірним і повним публічним розкриттям інформації;
– контроль за виконанням комунальним підприємством розпоряджень голови, рішень обласної ради.
Наглядова рада утворюється терміном на три роки. Однією з вимог є те, що член наглядової ради комунального підприємства не повинен бути працівником будь-якого комунального підприємства та не може входити до складу Наглядової ради цього підприємства понад три строки поспіль.
За відповідний проект рішення проголосували 53 депутати.