Задля кращого розуміння суті та цілей реформи старшої школи, а також врахування особливостей регіонів і громад при формуванні мережі закладів зі здобуття профільної середньої освіти відбулася спільна дискусія представників Міністерства освіти і науки України з головами громад, керівниками органів управління освітою та самими освітянами. Від Волиньради участь у дискусії взяли перший заступник голови Юрій Поліщук, очільниця профільної депутатської комісії Ольга Омелько та депутата Ярослав Матвійчук.
У своєму вітальному слові Юрій Поліщук зауважив, що діалог надзвичайно потрібний, оскільки реформа профільної школи виявила чималий масив проблем на місцях. «З цим викликом стикнулася і Волинська обласна рада, не затвердивши план формування мережі, оскільки він далекий від оптимального і не цілком відповідає вимогам законодавства. Цю проблематику днями ми обговорили на Координаційній раді за участі лідерів громад, освітян і експертів. І те, що сьогодні прибули до нас на розмову заступники Міністра освіти – великий плюс. Маю надію, що діалог буде відвертим, конструктивним і принесе користь для надання якісних освітніх послуг у старшій профільній школі», – висловив він сподівання.
До дискусії посередництвом відеозв’язку доєдналася і парламентарка Ірина Констанкевич. Вона, зокрема, зауважила, що освітня реформа – це про формування людського капіталу задля майбутнього розвитку країни. А також зосередила увагу на тому, що освітні можливості для учнів великих міст і невеликих населених пунктів дуже відрізняються. Тож закликала зробити все для того, аби розвиток кожного українського школяра був максимально наближений до стандартів.
Заступник Міністра освіти і науки Андрій Сташків погодився, що освітня реформа непроста і потребує багато роз’яснень, саме для цього й організовано її громадське обговорення в регіонах. «Це завдання, яке ми повинні виконати спільно, бо зміни впроваджує не лише МОН, а й усі органи освіти», – констатував урядовець.
Під час форуму учасникам було запропоноване детальне опитування стосовно реформи профільної школи, після чого присутні мали можливість отримати детальні відповіді. Переважна більшість запитів на роз’яснення стосувалася вимог до формування мережі, покрокового алгоритму переходу до старшої профільної школи та моделі її фінансування.