Конкурсна комісія заслухала перспективні наміри з розвитку установ чотирьох претендентів на 3 вакантних посади директорів обласних комунальних установ.
Очільник конкурсної комісії, перший заступник голови Волиньради Юрій Поліщук нагадав, що спершу на підставі поданих кандидатами та документів та кваліфікаційних вимог члени комісії мають ухвалити рішення про допуск заявників до участі у конкурсі. Після презентації претендентами на посади планів перспективного розвитку установи з ними проводиться співбесіда, за результатами якої шляхом таємного голосування обирається переможець.
Тож, на посаду директора Волинської обласної малої академії наук претендувала одна кандидатка – чинна керівниця Тетяна Михалюк, термін дії контракту з якою сплив. У МАН вона працює з 1996 року, 4 останні очолює установу. Серед перспектив розвитку називає рішення МОН про створення на базі малих академій наук центрів інтелектуального розвитку, які стануть осередком проведення предметних олімпіад. «Ми уже маємо такий успішний досвід, то ж будемо розвивати його. Окрім того змагаємося за шанс стати одним з головних майданчиків проведення на Волині всеукраїнських заходів, 4 таких вже провели цьогоріч. Це – престиж, досвід і, що не менш важливо, додаткові кошти як інвестиції в освіту області», – запевнила Тетяна Михалюк. Серед інших перспективних напрямків вона назвала можливість залучення дітей з 4 четвертого класу, третій рік поспіль при обласній МАН діє дитячий університет. Пріоритетним вона вважає і впровадження інноваційних технологій та робототехніки, цей напрямок установа запровадила два роки тому, а цьогоріч Волинь приймала всеукраїнський турнір з робототехніки, а вихованці МАН у складі національної збірної здобули перше місце на змагання у США. На рекомендацію членів конкурсної комісії щодо ширшої залученості до наукової творчості школярів із сільської місцевості Тетяна Михалюк запевнила, що МАН активно співпрацює з громадами, організовуючи там гурткову роботу, для цієї категорії учнів також запроваджено спеціальний проєкт «Літо з наукою». За результатами таємного голосування комісія ухвалила рішення визнати Тетяну Михалюк переможницею конкурсу та рекомендує профільній депутатській комісії та сесії обласної ради укласти з нею контракт терміном на 5 років.
На посаду директора КП «Відділ соціального розвитку закладів та установ освіти і науки» також претендувала одна кандидатка – теперішня керівниця Оксана Білоконь. В системі освіти працює понад 20 років, 4 з них очолює комунальне підприємство, регулювання, моніторинг і аналіз інформації, координація впровадження нормативних документів та матеріально-технічне забезпечення освітніх закладів. Головним досягненням Оксана Білоконь вважає запровадження електронної системи оперативного збору інформації, що значно спрощує роботу органам управління освітою та освітнім закладам. Ще один здобуток, за її словами – це налагодження співпраці з благодійними фондами та міжнародними організаціями, які надають допомогу для зміцнення матеріально технічної бази освітніх закладів. КП «Відділ соціального розвитку закладів та установ освіти і науки» зареєстроване як отримувач такої допомоги і розподіляє її по закладах. Серед проблем, що належить вирішити, претендентка називає застарілу комп’ютерну техніку, яка через обмеженість фінансування оновлюється дуже повільно. Щодо перспектив розвитку, то член конкурсної комісії Ігор Лех висловився за потребу більшого обсягу конкретних намірів з чіткими датами виконання. Після обговорення члени комісії визнали Оксану Білоконь переможцем конкурсу і рекомендують укладення з нею контракту терміном на 3 роки.
Двоє заявників претендували на посаду керівника КП «Управління будинком Волинської обласної ради» – це теперішній директор Ігор Баранчук та Руслан Юлдашев, котрий останніх кілка років працював на керівних посадах у кількох комунальних установах обласного підпорядкування. Ігор Баранчук перелічив роботи з ремонту та утримання будівлі обласної ради, зауваживши, що вдалося би більше, якби не заборгованість обсягом майже 9 мільйонів гривень обласної адміністрації за комунальні послуги. Саме ці кошти, а ще надходження від оренди майна і формують кошторис комунального підприємства. Однак, керівник не зміг відповісти на питання членів комісії про штатну чисельність очолюваної ним установи. Як з’ясувалося, з 20 працівників майже половина – це адмінперсонал. За що керівник був підданий критиці. Депутатам невтямки, яку роботу виконують аж 3 бухгалтери і економіст, тоді як у основних співробітників – техпрацівників зарплатня ледь перевищує мінімальну.
Інший кандидат Руслан Юлдашев розповів, що у його трудовій біографії – 10 років керівництва житлово-комунальним підприємством, то ж сфера, у якій претендує працювати, для нього не нова. Очоливши управління будинком найперше збирається провести аудити кредиторської дебіторської заборгованості та розпочати претензійну роботу з повернення несплаченого, а також енергоаудит будівлі зі встановленням новітніх засобів обліку. У планах також аналіз договорів оренди на предмет перевірки, чи у належному стані орендарі утримують комунальне майно та чи не вдаються до нецільового його використання. Має намір дослідити і ефективність виконання посадових обов’язків кожного з працівників. І лише тоді, стверджує кандидат, можна братися за роботи з попередження виникнення аварійних ситуацій, облаштування безбар’єрності та належного утримання і обслуговування будівлі. Саме Руслана Юлдашева конкурсна комісія і визнала переможцем з рекомендаціями контрактування строком на 5 років. Після схвалення кандидатур профільними депутатськими комісіями остаточне рішення – за сесією облради.
Окрім цього задля максимальної об’єктивності рішень конкурсної комісії депутат Юрій Харченко пропонує додатково готувати пакет нормативно-законодавчої бази, яка регламентує роботу тієї чи іншої галузі, а депутат Ігор Лех наполягає, щоб претенденти, які вже перебували на цій керівній посаді, крім перспективного плану розвитку подавали на розгляд конкурсної комісії і звіт про роботу за попередній період.