офіційний сайт

РЕФОРМА ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ТА РІВНОМІРНІСТЬ РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВА ДОРІГ – ПОТРЕБИ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ.

Ці та інші питання обговорювалися під час засідання постійної комісії обласної ради з питань промисловості, транспорту, зв’язку, паливно-енергетичного комплексу, архітектури, будівництва та ЖКГ.

Одне з питань порядку денного комісії стосувалося нагальної потреби реформування системи громадського транспорту в Україні. Відповідне звернення до депутатів Верховної Ради України зініціював депутат Іван Мирка. “Ситуація зараз така, що  перевізники воліють обслуговувати лише прибуткові маршрути, якщо ж котрийсь із напрямків йому не надто вигідний, то від нього відмовляються. Цілі населені пункти лишаються без автобусного сполучення, а прозорих і дієвих інструментів впливу на ситуацію органи місцевої влади не мають”, – зазначає депутат.

Ще у березні на розгляд Верховної Ради України були винесені законопроєкти змін до 16 Законів України, які регулюють пасажирські перевезення. Проте, вони і досі залишаються на стадії ознайомлення. Члени профільної депутатської комісії звернення підтримали.

Питання розподілу коштів на ремонт доріг, аби облаштування шляхів було рівномірним, піднімали голови громад.  Зокрема, голова Устилузької громади Віктор Поліщук розповів, що на його території 99 км комунальних доріг, з яких 40% – ґрунтові. Через незадовільний стан шляхів, мешканці сіл залишаються без транспортного сполучення. І цього року в громаді не відремонтували жодного кілометра. “Ми потрапили в перелік громад, з яких ОДА зняла кошти на ремонт доріг. Ми хочемо мати чітку картину на які дороги передбачаються кошти і на яких умовах, – наголосив  Віктор Поліщук. – Цього року в нашій громаді нічого не робилося”.

Заступник директора ДП “Служба автомобільних доріг у Волинській області” Тарас Кучманич запевнив, що у згаданому відомстві дотримуються рівномірності в розподілі коштів на ремонти доріг з огляду на протяжність автошляхів.  “За новим адміністративним устроєм в першу чергу фінансуються центральні райони – Луцький і Володимир-Волинський, де густа сітка доріг, туди спрямовується більше коштів. Якщо ми говоримо про Устилузьку громаду, то вона може розраховувати на 10 млн грн в рік, – зазначив чиновник. – Принцип формування переліків – це першочерговість ремонту соціально-важливих напрямків. Це ті, які сполучають громади, ведуть до центрів громад або до освітніх закладів”. 

За підтримкою до обласної ради звернулися депутати Луцької районної ради в питанні будівництва кільцевої об’їзної дороги навколо Луцька. Відповідне звернення сесія райради прийняла та спрямувала усім народним депутатам від Волині, а також керівництву області та Луцька. Сергія Сівака звернення.  “Місто уже не справляється з такою кількістю транспорту. За даними екологічного паспорту від Центральної геофізичної обсерваторії ім. Б. Срезневського основним забруднюючим фактором в обласному центрі є не  промислові викиди, а автомобільні гази”, – аргументував заступник голови Луцької райради Сергій Сівак. Він зауважив, що на Львівщині та Рівненщині такі проєкти практично завершили.

В управлінні містобудування та архітектури Волинської ОДА підготували ескізний проєкт об’їзної дороги. Її загальна протяжність – 20 км, але щоб закільцювати її навколо Луцька, потрібно добудувати ще 4 автошляхи. Депутати просять керівництво облдержадміністрації передбачити кошти на виготовлення проєктно-кошторисної документації та включити зведення об’їзної дороги до програми “Велике будівництво”.

    Зробити звернення
    Поля відмічені зірочкою обов'язкові.
    П.І.Б. :*
    Адреса :*
    Телефон :
    Звернення :*
    Прошу надати мені відповідь у визначений законом строк у такій формі.
    Електронною поштоюПоштою
    Поштою :*
    Електронною поштою :*